Plantering

Fick hem mina underbara bär för någon dag sedan.
Och så här fint blev de på hyllan.
Hallon = RÖD
Björnbär = SVART

Planterat i krukor från Wikholm.
Har använt mig av dessa blommor,
Echeveria och Ceropegia woodii (Hjärtan på tråd)









Har 3 st praktikanter hos mig och haft de nu över en månad.
2 st som arbetstränar och en som går nu sista året på samma skola som jag själv gick,
Munkerödsflorist utbildning.
Ni är så duktig alla tre!

Här har "C" gjort en påsk bukett.
Eller hon gjorde två!



 


Här står "A" och gör ett bud.



 

Nu är de FREDAGS mys!





Kommentarer
Postat av: Caroline

planteringarna vart sjukt mysiga! Bären vill vi absolut se mer av :)

2010-03-26 @ 21:53:47
Postat av: BlomsterDesign

Jätte snygga :)

Kram Elli

2010-03-29 @ 22:01:58
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0