Lila är ju bara för fin färg!

Dessa fina häng ljustakar i lila finns i butiken!




Kommentarer
Postat av: malin

hejsan har en liten fråga, startade min blomsteraffär detta år ch är ny inom olika leverantörer...vad har du för leverantörer? du har så sjukt snygga saker i din affär...önskade att min affär kunde va lika snygg som din

2012-10-15 @ 15:14:58
Postat av: Hörnefors Blommor

Malin:
TAck så mycket! Jätte roligt att höra att du gillar min butik!
Jag har många olika leverantörer. Wikholm, Asa, 2 have, Caesar collection, On intreör, Alma, Alot. mm mm. bara att fråga om de är en viss kruka så hjälper jag till å säga leverantören.
Vart har du startat din butik!?

2012-10-15 @ 16:15:54
Postat av: malin

i Skinnskatteberg i västmanland ligger min butik. dom lila hängande ljuslyktorna va riktigt snygga,roligt när man ser ny fräscha snygga saker

2012-10-18 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0