Nya SMYCKEN!!!


Har fått flytta in i min butik.
Smycket helt i min smak. Smycken med enkla budskap.
Dop, födelsedag, bröllop eller bara en gåva till en vän.


Lite av de som står på smyckerna.

*Änglar finns – du är en.

*Älska den du är, det du gör och dem du lever nära – det är allt

*Unik & modig - följer hjärtats röst.

*Vacker & stark - bär på mirakel.

*Lever i tillit - skyddad av änglar.

*Jag är BRA precis som jag är.(Barn)

*Alla mina DRÖMMAR kan slå in. (Barn)



*KÄRLEK: Utan dig skulle universum inte vara detsamma, Tillsammans blir vi till,
Kärleken är början mitten och slutet - du är kärlek


*SJÄLARS MÖTE: Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening,
Själar säger aldrig farväl, Änglar finns - du är en.


*FÖLJ DINA DRÖMMAR: Följ dina drömmar - det är ditt liv, Öppna hjärtat för under,
Allt är möjligt - endast du sätter gränserna.

Kreativ insikt Hörnefors blommor




Kreativ insikt hörnefors blommor







http://kreativinsikt.jetshop.se/


Kommentarer
Postat av: Sam

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.



2011-07-01 @ 09:01:06
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0