Begravning



  









  


Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign

Jätte fin! och hjärtana också...

Kram elli

2010-06-19 @ 11:28:34
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: BlomsterDesign

Hallåhallå :) de va faktiskt trivselkort som hade dem.. blev riktigt förvånad.

Va tvungen att norpa dem på en gång.

Länge sen jag hitta så fina kort i deras bil.

Vilken leverantör av kort valde du sen då?

Kram elli

2010-06-23 @ 00:01:26
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: BlomsterDesign

Har haft det riktigt soligt och härligt..

Ja jag minns att du hade papegoj när vi va förbi dig.

Jag låter ALDRIG dem på trivselkort välja mina kort utan de gör jag själv. Dem hämtar in eller jag röjer runt i bilen... så har jag alltid gjort för får jag inte de jag vill ha utan de dem tycker så byter jag leverantör haha så dem är så snälla så :)

Kram elli

2010-06-23 @ 19:47:31
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej, satt och googlade och hamnade på din blogg. Du verkar ha en riktigt trevlig butik. :) Håller just nu på att starta upp en blomsterhandel i Älvsbyn och har lite funderingar kring bra blomstergrossister som levererar till norrbotten.

( Kommer att vara Euro Florist ombud )Har du något förslag är jag väldigt tacksam, en liten chansning bara. Såg förresten att din vän Ellie hade en länk till butiken Handplockat som ägs av en vän till mig, kul. Ha det gott!

2010-08-07 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0